Bloger niezależny

Posted: 23 października 2017 in Aktualności

Witajcie Czytelnicy. Zdaję sobie sprawę, że dawno mnie tu nie było. Od ostatniego wpisu minęło trochę czasu. Oczywiście w przerwie technicznej bloga książki były czytane. Tematyka przeróżna. Od horroru do kryminału a w międzyczasie także powieści obyczajowe, z którymi podzielę się tutaj z Wami.

Od dnia dzisiejszego będziecie mogli znaleźć na moim blogu recenzje książek, które w pewien sposób dały do myślenia, od których trudno się było „oderwać” a zakończenie powieści było zaskakujące a czasami niemożliwe. Książka to nie tylko kolorowa oprawa, przyciągająca oko. To także podróż w nieznane, które odkrywamy wraz z bohaterami. Bogactwo otaczającego nas świata. Zdarzenia, które niejednokrotnie są nam bliskie.

Zaczynam kolejną przygodę z blogowaniem. Z jednym wyjątkiem. Książki, które będę tu prezentował będą książkami, które ja sam wybieram. Czas, który poświęcę na daną pozycję będzie czasem ode mnie zależnym. Nie będą to „zawody w czytaniu”. Kto pierwszy przeczyta 52 książki w roku ten wygrywa. Nie o takie czytanie mi chodzi. Każda książka potrzebuje odpowiedniego czasu i miejsca oraz mojego nastawienia. Czas spędzony na pracy z wydawnictwami był czasem przyjemnym lecz wymagającym. Współpraca taka ma swoje plusy i minusy. Od dzisiaj jestem blogerem niezależnym. Nie zamieszczam tutaj recenzji tylko i wyłącznie dla podbicia wejść na bloga. Cyferki mnie nie interesują. Kto będzie chciał ten zajrzy. Czasami blogerzy a co za tym idzie wydawnictwa, zapominają o tym co tak naprawdę jest najważniejsze. Dla mnie to przyrost formy nad treścią.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego poniedziałku

Czas zacząć realizować swoje marzenia!!!

J.

Dodaj komentarz